Faceți căutări pe acest blog

duminică, 10 ianuarie 2010

Iuhuuu

Bad day today. Shitty day..again. Genul ala de zi in care nimic nu iese, am stat cu orele (exagerez) sa-mi aleg o tema pentru blog, n-am gasit nimic care sa-mi placa. Am incercat sa editez fotografiile de saptamana trecuta, mi s-a blocat Photoshop-ul, dupa ce s-a busit cu o jumatate de ora inainte. Da...inainte sa apuc sa salvez...
LR de misca de parca-ar fi prima versiune, alt program pe care-l urasc azi.
Colac peste pupaza, n-am avut net jumatate de zi si am ramas in urma cu documentarea. Maine ma duc la facultate, il vad pe prof si fac stanga-nprejur. N-am ce sa-i arat, sper sa apuc in seara asta sa fac o mica documentare.
Nu mai am nici tigari...
E clar... Daca exista destin, e clar ca i s-a pus pata pe mine az

2 comentarii:

  1. daaa, Livia, e clar te-ai pus rau cu destinul:D:D:D..ai grija de acum inainte:)

    te pupacesc:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-am gasit Liv,
    IN particular iti multumesc pentru art. de pa 100Ro, si mai vreau.:)
    Eu nu stiu daca voi studia pictura... nu am bani, da poate cistig la BINGO, si atunci o sa imi fac si un atelier.:)
    Am inteles ca tu acum studiezi, deci esti chiar in domeniu! Scriind astfel de articole, privitoare la arte, ma ajuti si pe mine si iti prind bine si tie pe viitor.:)

    RăspundețiȘtergere