Faceți căutări pe acest blog

joi, 7 ianuarie 2010

"U know I'm here...always" nu mai e... Tzepino!

Sa te vad acum cum te descurci...HA HA HA
Veeeezi, it sucks! Sa te trezesti asa de-odata singur singurel, fara nici un om caruia sa-i pese daca esti down. Suuure, your bro e inca acolo, dar pana cand? O sa plece si el si-atunci ce-o sa faci.
I'm the boogie monster! Iti spun ce nu vrei sa auzi.
O sa plece si el, si o sa-si vada de-ale lui, si tu....in loc sa te bucuri ca-si realizeze un vis, tu te gandesti ca o sa-i simti lipsa." Asta e!" nu asa ai zis tu de atatea ori?
Nu-i nimic, inca le ai pe toate... si te gandesti ca nu-i asa grava situatia, ti-ai demonstrat atunci ca poti, ai fost mandru de tine... ghici ce? Nu te-am iertat niciodata si nici n-am s-o fac. Si stii ce? Nici nu meriti! Nu pentru faza aia in sine, ci pentru toate fazele ca aia.
Si mai stii ce? Lor nu le pasa... ca ai mamaliga aia pe roti zgariata, ca n-ai platit chiria, ca ai facut ultima poza acum 2 luni. Ma refer la astia ai tai....ei macar stiu ce se intampla? Nu cred. Si asta care stie e ok, cred ii pasa. Dar sa nu uiti ca nu el te intreaba "ai mai facut ceva? "sau "esti ok?need a hug?".
Si ghici ce?! Nici "U know I'm here...always" nu mai e... Tzepino!
Asta e, bro, bro-ing pana la capat! Sa nu uiti totusi ca aia doi, aia care raman dupa ce R pleaca, tin la tine. Serios. Si poate le-ar pasa daca ti-ar pasa si tie. Vinache si a little coca, dar nu-s oameni rai. Nu-ti bate joc si de ei.
Si revin la tine: cum e sa fi singur? Sau sa te intreb peste cateva zile, cand ai sa simti? E naspa rau, stiu... Dar vezi tu...eu am trecut de etapa aia, am avut the reboud g, unul chiar foarte misto de altfel. Eu ramasesem aici doar pentru tine. Si putin pentru mine...urma sa ma ajuti sa realizez ce nu pot singura. Pfff, ce copil mai sunt si eu cateodata... Tz tz tz ... Trebuia sa-mi dau seama ca n-am cu cine. Omule, esti mult prea egoist pentru noi toti!

Un comentariu: