Faceți căutări pe acest blog

duminică, 11 martie 2012

Ghost of Rwanda vs Kony 2012

Hai sa fim la moda si sa ne aratam interesul fata de subiectele COOL. Saptamana asta: Uganda, Kony, 2012. Hai sa postam, sa share-uim, sa dam like, dar in nici un caz sa nu iesim din case pe 20 aprilie. Atunci o sa dam de doua ori mai multe laicuri. Si pe 21 o sa ne simtim bine in pielea noastra ca ne-am facut datoria, am citit (un miniarticol de 3 randuri), am vazut un clip de 10 minute, am dat like (inca 15 sec cu tot cu login ). Si o sa salvam copii africani cum am salvat-o pe micuta XZ care sufera de nu-mai-stiu-ce-boala cu like si share.
Cand am vazut clipul Kony 2012 nu m-am grabit sa dau like pe facebook, am vrut sa citesc mai mult, sa vad mai multe clipuri, sa fac paralele, sa gandesc putin problema. Si mi-am adus aminte de un documentar despre Rwanda (google it). Probabil nu va ajunge atat de popular niciodata, are mult peste 10 minute, nu e chiar de actualitate si nici un american nu face campanie anul asta.
Si totusi, ne dam sensibili pe facebook, interesati de problemele lumii si in viata de dincolo de tasta ascultam puia (cu p mic) si salam (cu s la fel de mic) si ne facem poze cu monumente despre care nu stim nimic. Si as putea sa fiu omul negru si sa intreb: Cati dintre voi or sa trimita ajutoare, cati vor da like si cati vor sacrifica (fiindca e un mare sacrificiu, doh fataaa) 2 ore din timpul lor( atat de super mega extra ocupat) uitandu-se la un documentar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu