Faceți căutări pe acest blog

joi, 4 februarie 2010

joi(examen de specialitate)

Dupa cateva zile apele se linistesc, prezenta scade. Am ajuns la atelier dupa 2, zi de recuperat somnul. Atelierul aproape gol. Cativa oameni isi anuntasera prezenta...n-au aparut. Liniste si pace, 5-6 insi lucreaza in liniste. Nimeni nu mai are chef azi, nimeni nu mai are chef de vorba, nici de munca. La masa metalului sunt doi si lucreaza in liniste. Ceramica e acolo, pe cai. In numar rezonabil. 3 fete lucreaza tacticos. Eu, singurul sticlar. Incet incet se strang lucrurile si atelierul se goleste. Pe la 7 raman singura cu un coleg de la master. Lucram la ipsos. Ultima zi de mizerie, sper eu. Am terminat treaba, am 10 negative, curatate si aproape uscate. Duminica dimineata ma duc la scoala, torn sticla...sper sa fie ok. Revin...e 7 si ceva, e liniste si doar 4Non Blondes, din cand in cand. Mai apare un coleg ratacit. Ramane. Am cu cine-mi pierde timpul intre doua turnari. E ok.
Asa a fost azi, cineva vine, sta 10 minute, pleaca. Peste o ora un altul ii ia locul. E forfota doar ca nu-ti dai seama. Azi a fost o zi atipica, prea linistita si prea putini oameni. Si tot la 10 jumatate am plecat. E deja obisnuinta. Vreau sa raman peste noapte in atelier. Sa termin treaba...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu