Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 18 august 2010

free your mind

Buna ziua. Azi ma numesc Ana si lucrez intr-un Mall, la raionul de dulciuri de lux.
Azi, un domn e amuzat de pierce-urile mele si ne lansam intr-o disputa prietenoasa, exact cat dureaza marea tranzactie.
Azi, un copil rade uitandu-se la mine, strambandu-ma de dupa vitrine. Rad si eu.
Azi, o pereche se tachineaza in fata casei de marcat. Motivul e evident: eu vand martipan.
Azi, un sef da vina pe mine iar eu n-am gresit cu nimic. De data asta.
Azi, vecini de-alaturi sunt in razboi. Le sugerez o sedinta de Fight Club.
Azi pentru 10 min a fost minivacanta, ploaie. Tot azi, pentru 10 minute a nins. In alta parte.
Azi vreau sa plec la mare, sa-mi scot uniforma asta stupida, sa-mi desfac parul care plange sa fie desfacut, vreau sa-mi sterg praful de pe umeri si sa ma ingrop toata in nisip.
Azi am fumat 10 tigari in 10 minute.
Azi a fost o zi ca oricare alta. Maine, poate, am sa fac ce spun. Poate maine. Maine am zis de fiecare data. Azi tot maine zic.

3 comentarii:

  1. BAi, ANA imi place de tine

    si app. vreau si eu in VAMA:)

    >:D< copile imi esti drag:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bai, Ana si-a dat demisia ieri, si-a luat la revedere de la colegii de-alaturi si le-a dat bomboane pe furis, s-a ascuns 10 minute pe acoperis, si-a facut rucsacul si acum pleaca la drum. Data viitoare te ia si pe tine, sa-ti arate locul ala de la capatul nisipului. Bafta azi! :)
    Si mersi... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba sinteza unei vieti!
    Jos palaria.
    :)
    "Azi tot maine zic."

    RăspundețiȘtergere