Faceți căutări pe acest blog

marți, 24 noiembrie 2009

Movie time

M-am apucat de refacut. Am luat tot de la 0 si m-am pus pe crosetat, vreau ceva nou, fara praf. Am inceput cu lista de filme. Si tot Sophie Scholl e pe primul loc. Genial film, ramane. Atonement, ramane si asta. Se pare ca sunt om-drama, nu-mi plac comediile, nici povestile cu happy end. Asta e. Nu e vina mea, Hollywoodul e de vina, nu e vina noastra ca filmele bune sunt cele in care nu apar masculi feroce sau sutiene push up. Sa nu fiu rea, totusi, sunt si exceptii, cateva, mici, mici de tot.
LOTR, Sweet November , Hooligans, American History X, The way we were, Pisica alba pisica neagra, Liceenii, AI,Modigliani, A Clockwork Orange , Memento, Fight club ,The Matrix, Sweeney Todd sunt doar cateva. Mai am de lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu