Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 22 august 2009

Despre intrunirile de vineri



E vineri. Ca de obicei masinile se strang in parcari ca niste fete de centura. Sunt frumoase, arata bine, isi expun ce au mai bun, dotarile de la "natura" si mai ales inbunatatirile...ihm ihm...
Intrunirile de Club au un scop anume in multe cazuri, nu si in asta. Aici sunt oameni care se intalnesc si stau de vorba, dar un scop in sine nu exista. Tipi, in majoritate, care vin aici fiindca nu au ceva mai bun de facut vineri seara. Vorbesc despre masinile lor, despre piese si inbunatatiri. Nu spun ca nu le place sa vina aici, problema e ca nu prea inteleg eu de ce. Asta ma intriga. Nu ma omor dupa ce se face aici, fiindca nu se prea face nimic concret. Dar parca as veni saptamana de saptamana... stiu, e o contradictie aproape de ipocrizie, dar asta e.
O adunatura de soferi, nu pot sa spun fani Seat fiindca ar fi o minciuna zaharisita.
Le place Seat-ul, sunt sigura de asta, dar le place fiindca ASTA au, nu au fiindca asta le place. Multi si-ar dori alta masina, nu stiu prea multi care sa recunoasca dar sunt sigura ca asa e. Cei cativa care au recunoscut au facut-o calcandu-si pe mandrie.
Nu spun ca e un lucru rau, chiar nu cred ca e, dar parca ar merge putin mai multa dedicatie. E ca si cum m-as duce la intrunirea Clubului Ochi Verzi si eu prefer irisul albastru. M-as duce pentru ca asta am, nu pentru ca asta vreau, si in cazul asta ar fi o loialitate fata de obicei, nu de cauza.
Cam asa imi pare si aici. Daca X isi schimba Seat-ul cu un BMW, mai vine in club...de ce?
Fiindca desi are BMW ii place Seat-ul, ar fi un argument. Bun, pai si atunci de ce si-a luat BMW?
Exemplul asta e relativ, in unele cazuri nu e vorba de un BMW cat despre o Dacie, si atunci situatia e alta. Dar totusi, cati sunt loiali clubului-oameni si cati clubului-idee?
E o ipocrizie sa comentez eu, dat fiind ca mi-am facut aparitia in parcarea asta saptamana de saptamana timp de cateva luni, dar eu imi recunosc statutul de "oaspete". Imi plac masinile asa cum unui bijutier ii plac cartile.
Le vad utilitatea, le apreciez din punct de vedere estetic, inteleg doua boabe si in mare stiu ce e aia o bujie, dar nu ma pasioneaza. Sunt aici doar pentru a-mi petrece timpul cu oameni simpatici, daca maine clubul s-ar schimba in Clubul Anti-Gropi in Bucuresti mi-ar fi indiferent, atata timp cat oamenii ar fii aceiasi. Poate mi-ar placea mai mult, macar as putea sa port o conversatie fara sa ma gandesc din doua in doua minute la un dictionar de mecanica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu