Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 1 iulie 2009

Promisiuni de vara

Un lucru rau nu vine niciodata singur, dar absolut niciodata. N-ai sa ramai fara bani cu 3 zile inainte de salariu, ci cu doua saptamani, sa ai timp sa le simti lipsa. Nu vei termina o relatie cand tocmai ai descoperit o chestie misto ci in cel mai prost moment. N-ai sa castigi niste bani in plus inainte de concediu niciodata, doar dupa. N-ai sa pici in depresie cand ai bani si prieteni cu care sa iesi, toate lucrurile nasoale apar cand crezi ca mai rau nu se poate. Teapaaaa! Se poate, si inca cum.
Abia a venit vara asta mult asteptata si cela 20 000 de planuri bat la usa cand iti pica pianul in cap. Tocmai ti-ai pierdut locul de munca, iubitul, ti-a murit pisica, toti prietenii au plecat care incotro si singurul ramas e cel mai plicticos dinte toti, omul ala care e mereu acolo, intr-un grup dar care nu e prieten cu nimeni.
A venit vara acum ceva timp dar pentru mine abia incepe si am 20 000 de planuri, pe care n-am sa le fac, sunt sigura. Sa ma apuc de un sport, sa alerg in fiecare zi, sa invat soft-urile alea nenorocite, sa invat sa stapanesc un aparat, sa merg pe bicicleta mai mult de 2 m, mare, vama, munte, curte, sa fac baie in mare la 3 fix si sa nu-mi fie frica de valuri... Sunt absolut sigura ca n-am sa le fac, nu fiindca nu se poate, ci fiindca noi, bipezii astia fara par( cu unele exceptii) asa suntem.
Ne laudam ca vom face, ca vom drege, caaaate putem noi sa stim, dar cand e vorba de apucat de treaba... pauza. Suntem ( cu mine in frunte) de o lene nemarginita, vara mai mult ca oricand.
Parca as face, daaa' parca e greu, si uite asa trece timpul si de fiecare data, octombrie aduce intrebarea: ce-am facut eu vara asta? Raspunsul e : ... ? Dar daca te apuci, daca faci pasul ala de urias si te apuci de treaba, e usor. Dar pasul ala e greu, pana tragi blugii pe tine, pana te ridici din pat, pana dai un telefon scurt si spui :hai la mare!
Un lucru bun nu vine nicioadata singur. Depinde cum vezi lucrurile. E o reclama foarte tare la nu mai stiu ce bere si ce sponsor al fotbalului :Preferi sa vezi ratarile sau ocaziile? Asa si in viata. Mi-am propus ca vara asta sa vad numai ocazii, dar trebuie sa trec de pasul ala. Ureaza-mi noroc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu