Faceți căutări pe acest blog

vineri, 11 decembrie 2009

Nu mai tin minte daca ti-am zis mersi

Vreau doar sa-ti spun mersi ca ai fost acolo pentru mine cand am ratat facultatea, mersi ca ai fost acolo cand am reusit. Ca m-ai dus acasa cand n-am putut sa raman, ca nu m-ai certat cand m-am imbatat din vodka, mersi ca mi-ai dat cele 100 de biletele identice si un cufar, mersi pentru pusculita saculet si Mishuka. Nu mai stiam daca ti-am zis toate astea, cred ca nu. Oricum, nu ti-am spus de mult ca m-ai ajutat, mai mult decat crezi.
Azi nu vreau sa ma mai gandesc la nimic rau, sunt suparata putin pentru faza cu Andrei. Atat. Nu trebuia sa-i spui.
Mersi ca m-ai lasat sa fumez, desi stiu ca nu-ti place. Mersi ca m-ai lasat sa le fac pe ale mele desi nu le-ai inteles mereu. Ca mi-ai fost alaturi cand am avut nevoie. Inca esti.
Mai vroiam sa spun mersi ca m-ai ajutat sa fie eu si m-ai lasat sa invat de la tine. Si mersi ca te-ai gandit sa-mi spui de seminarul de la F64, ca m-ai invatat ce-s alea lazy days si mersi pentru nuc. Mai ales pentru nuc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu