Faceți căutări pe acest blog

vineri, 17 aprilie 2009

Cum sa iti dai seama ca nu ai dat peste o Pitzi veritabila

Am lasat mesaje sincere si am primit raspunsuri penibile. Am luat la puricat hai5-ul si am lasat cateva "comm-uri", asteptandu-ma, in mod evident, la raspunsuri care sa-mi intareasca convingereile. Toate bune si frumoase pana acum cateva zile, cand mi-am luat-o in barba facand o descoperire senzationala(pt mine), si anume : nu toate pitzi sunt Pitzi. Am comentat ceva pe profilul unei tipe ce promitea multe mesaje ofticate, o tipa cu mana in par, pieptul in fata, in fine, cam tot tacamul. Si tipa asta mi-a raspuns, nu la modul "fAh CE tE dOrE pe ThINe Ce faQ eu" , nici "uitate la tne si dupaia comenteaza de alti nu vezice fata aii!". Ce m-a uimit a fost ca mi-a raspuns fara injuraturi, fara greseli gramaticale, fara acea oftica care se citeste de obicei intr-o replica a unui mesaj mustrator. Am dat peste cineva chiar ok, care, mai apoi, mi-a explicat cum si de ce au fost postate pozele respective. Intradevar, nu toate erau de Pitzi, dar suficiente cat sa-ti dea impresia ca respectiva are ca scop in viata strangerea de comm-uri pe hai5. Se pare ca m-am inselat si ma bucur, dincolo de fatada asta de fetite gomblabile se mai ascund unele fiinte umane dotate cu inteligenta si idealuri. Pacat totusi ca se ascund asa. Ar fi mult mai ok daca am fii cu toti mai sinceri, in comportament si infatisare.
Tot zilele trecute m-am intalnit cu niste prieteni mai vechi, pe care nu i-am mai vazut d-un secol si dupa secolul asta fiecare arata putin mai altfel, fiecare se schimbase intr-un fel, o alta culoare in cap, un alt fel de a tine tigara in mana, alta replica de bun venit. Mi-a parut putin strain locul si totusi ok. Dintre oamenii astia, aproape niciunul nu a fost incantat de acel nou al meu, si totusi asta nu ma afecteaza. Deloc. As fi fost chiar uimita sa-mi fi spus "wow, ce tare!", poate fiindca ii cunosc prea bine, poate fiindca majoritatea oricum nu gusta acel ceva foarte diferit. Dintre toti, o singura persoana a apreciat ceva din gestul meu si a fost o surpriza foarte placuta. Nu era o apreciere a traznaii mele cat o apreciere a faptului ca am facut-o. Si pana la urma de ce nu as face exact acel lucru care pe mine ma multumeste? De ce sa traim dupa etichete, dupa reguli imbacsite, de ce m-as simti eu prost cand cineva se uita dezaprovator la mine? In fond si la urma urmei, fiecare traieste pentru sine. Sau poate numai cei fericiti traiesc pentru sine, restul se chinuie sa multumeasca pe altii.
Mergand pe firul asta, eu fac ce-mi place, pare ipocrizie sa ma iau de o tipa cu masca de sudor pe nas. Si totusi nu e, fiindca eu facand ce vreau, imi dau cu parerea, cum si sudorita e libera sa faca la fel. Diferenta e ca eu stiu si accept din start asta, pe cand ea se oftica si atat. Macar daca s-ar supara ca nu suntem de aceeasi parere, sau daca s-ar simti ofensata de felul in care am spus ce am spus, dar, de obicei, se supara fiindca am avut "tupeul" de a comenta. Singura mea intrebare aici e asta: daca nu vrei sa comenteze oricine, de ce ai mai avea un profil public? Nu ma refer doar la hai5, ci asa, mai general. Daca o tipa imbracata sumar trece pe langa un grup de "masculi feroce" si respectivii isi arata "aprecierea", cu ce drept se simte ofensata tipa? De cata impocrizie sau stupiditate e nevoie pentru a te imbraca vulgar si a comenta apoi ca ceilalti nu te apreciaza, sau ca D-mne Fereste, te agata tipi dubiosi pe strada. Si e valabil pentru 1000 de situatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu