Faceți căutări pe acest blog

vineri, 13 martie 2009

Cum sa iti dai seama ca ai dat peste o Pitzi veritabila

Imi place sa ma cert. E bine sa spun asta de la inceput.
Zilele trecute m-am jucat pe minunatul hi5 si am gasit cateva profile foarte interesante, unul dintre ele numit ☆°Jąиýии ☆. Nu numele m-a atras cat poza de profil. Duduia respectiva mi-a parut cam "eh" si parca"pffff" de la prima poza, cine nu s-a prins pana acum ca mana in freza, gatul scrantit, botul tuguiat, mecla hiper tencuita si comentarile de genul "2 f3t3 p3rf3ct3" la propia poza te fac sa pari ieftin(a) nu se va prinde niciodata. I-am lasat un mesaj sau doua in care mi-am dat cu parerea (nu prea buna) si se pare ca s-a simtit ofensata. Ma simt nevoita sa mentionez ca nu-mi sta in caracter sa jignesc si mesajul asta nu spunea nimic in afara adevarului, in mare ca machiajul ala e stupid (si chiar e, alb, roz sau albastru pana la sprancene e stupid in afara unui studio, a teatrului, circului,etc). Asa cum ma asteptam am primit un raspuns, si aici incepe partea amuzanta: "draga mea..dk nutzi convinde d mn..nu`mi mai vizita profilu`:p
nu`tzi dai seama ca`mi faci reclama?" M-am amuzat teribil si mi-am dar seama ca am facut o descoperire formidabila: am descoperit cum sa fi sigur ca ai dat peste o pitzi veritabila. Daca iti raspunde cu "draga", "nutzi" ,"nu 'tzi dai seama" si piesa de rezistenta, cheia de bolta, cireasa de pe tort "reclama". Ma intreb asa, retoric, de ce si-a facut profilul public, oare pentru a primi 1000 de mesaje cu "vaaai, ce buna ejti" sau" te iubesc,fah". Profilul e public, dar deschis numai parerilor bune, sta imi pare chiar tare.Ma indoiesc ca tipa asta stie ce inseamna a face reclama sau macar care sunt regurile principale ale gramaticii. Dar pana la urma nu s-a inselat asa tare, pana sa primesc mesajul ei ma gandeam sa o pastrez pentru mine dar m-am razgandit si m-am decis sa-i fac reclama. Abia astept sa-i vad reactia dupa ce va primi un mesaj cu un link anume.
Ah, da, era sa uit, si-a facut intre timp profilul privat. I win! I win!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu